Det sker i

Silkeborg

Ombold

Byliv | 1. januar 1970 - kl. 01:00

OMBOLD afholder et gadefodboldstævne for mennesker i socialt udsatte positioner. 12 hold fra Varmestuen, Herberget og Værestederne kommer til at spille om medaljer og pokaler. De får også æren af at dyste mod flere byrådsmedlemmer i en showkamp.

Fællesskabet og de gode oplevelser er i højsædet, når OMBOLD afvikler stævner Det handler først og fremmest om at være med, og derfor kan man deltage både som spiller, frivillig eller tilskuer.

Program:

Kl. 10.50-11.00 - Borgmesteren byder velkommen og skyder turneringen i gang
Kl. 11.00 - Turneringen er i gang
Kl. 14.30 - Politiker Showkamp
Kl. 15.45 - Medaljeoverrækkelse

Silkeborg bugner af oplevelser:

Silkeborg gamle kommando af

Kunst & Scene|28. juni 2026

Caktus

Musik & Comedy|26. juni 2026

Unge: Sommerklub i Søsportens Hus

Sport & Outdoor|25. juni 2026