Snobrød, bål og klimasnak for hele familien
Sport & Outdoor | 25. juni 2026 - kl. 00:00
Tag familien med til en hyggelig formiddag omkring bålet, når Klimasekretariatet i Silkeborg Kommune inviterer til sommerhygge og snobrød på Theodoras Have ved Campus Bindslevs Plads.
Vi tænder op i bålet og bager snobrød over flammerne, mens børn og voksne kan nyde et par afslappede timer sammen. Undervejs er der mulighed for en uformel snak med medarbejdere fra Klimasekretariatet om de initiativer og projekter, der arbejdes med for at skabe en grønnere fremtid i Silkeborg Kommune.
Arrangementet er gratis, kræver ingen tilmelding, og alle er velkomne. Kom og gå, som det passer jer, mellem kl. 11.00 og 13.00.
Vi glæder os til at byde sommerferien velkommen med bålhygge, snobrød og fællesskab.