Sommer på Søvej
Byliv | 1. januar 1970 - kl. 01:00
Så er det Sommer på Søvej! Fra den 12.-26. august kan du opleve Silkeborgs nye pop-up bypark med mad fra hele verden, streetaktiviteter og masser af store events – lige på kanten af Silkeborg Langsø.
Så grib solbriller, familie og venner og oplev din Sommer på Søvej. Se hele programmet på linket. Vi ses!